ne instaymış arkadaş. neyse onu şimde değilde oy kullanırken düşünmek gerekiyordu.
yüzbinlerce kişinin ekmek yemesi, ve de r10.net in çok alakalı bir platform olması sebebi ile buradaki pek çok kişiyi ilgilendirmesi olabilir mi acaba sebep hocam bu kadar konu için?
tepki gösterecekseniz aaa bugün benim dogum günümmüş diye konu açanlara gösterebilirsiniz. Şuan r10.net de en çok muhbbaeti dönmesi gereken konu bu zaten forumun kitlesi gereği, insanların da rahatsız olmasına anlam veremiyorum açıkcası. Kızlarsoruyorda mı konusulsun bu konu