Merhaba, tam 33 gün önce bir çekilişçi bayana 6.000₺ ödeme geçtim, kendisiyle 15 gün sonra yapılacak 60k garanti çekiliÅŸ için anlaÅŸtık. 15 gün geçti üstünden 18-19 gün daha geçti halen ne çekiliÅŸ nede iade yapılmadı. Hatta kendisinin forumda konuları var. ( Kendisini paylaÅŸmak istemiyorum) ona sürekli yazdığım zaman taciz ve rahatsız ediyorsun seni avukatıma vereceÄŸim diye tehdit ediyor. Bende, avukatınızla durumu konuÅŸun kim haklı kim haksız öğrenin dedim.
Bu kadını nasıl şikayet edebilirim veya şikayetten bişi çıkar mı ?
Buna ne yapabilirim ?
8
●208
- 02-02-2024, 17:19:28Bu kisi burada ise, sikayet konusu acip yonetime bildirmediginiz taktirde baskalarini da dolandirma sansi vermis olursunuz haliyle sorumlusu dolayli yoldan da olsa siz olursunuz Bilginize.Zwopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle