• 02-02-2024, 17:10:33
    #1
    Merhaba, tam 33 gün önce bir çekilişçi bayana 6.000₺ ödeme geçtim, kendisiyle 15 gün sonra yapılacak 60k garanti çekiliÅŸ için anlaÅŸtık. 15 gün geçti üstünden 18-19 gün daha geçti halen ne çekiliÅŸ nede iade yapılmadı. Hatta kendisinin forumda konuları var. ( Kendisini paylaÅŸmak istemiyorum) ona sürekli yazdığım zaman taciz ve rahatsız ediyorsun seni avukatıma vereceÄŸim diye tehdit ediyor. Bende, avukatınızla durumu konuÅŸun kim haklı kim haksız öğrenin dedim.

    Bu kadını nasıl şikayet edebilirim veya şikayetten bişi çıkar mı ?
  • 02-02-2024, 17:11:50
    #2
    Hocam derhal tüm kanıtlarınızı toplayın ve savcılığa gidin kadın zaten tehdit ederek dolandırıcılığını tamamlamış oluyor bişey çıkar mı demeyin tabikide çıkar.
    Ek olarak R10'da varsa şikayet konusu açın.
  • 02-02-2024, 17:13:31
    #3
    Şikayet konusu açın hocam ne bekliyorsunuz baktınız olmuyor mahkemeye gidin
  • 02-02-2024, 17:17:13
    #4
    hem evimi veriyorum hem laf yiyorum muhabbeti olmuÅŸ bu.

    kardeşim parayı aldın işi yapsana kimi dava ediyorsun?
  • 02-02-2024, 17:19:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şikayet açın hocam bizde bilelim kim olduğunu
  • 02-02-2024, 17:19:28
    #6
    Zwopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, tam 33 gün önce bir çekilişçi bayana 6.000₺ ödeme geçtim, kendisiyle 15 gün sonra yapılacak 60k garanti çekiliÅŸ için anlaÅŸtık. 15 gün geçti üstünden 18-19 gün daha geçti halen ne çekiliÅŸ nede iade yapılmadı. Hatta kendisinin forumda konuları var. ( Kendisini paylaÅŸmak istemiyorum) ona sürekli yazdığım zaman taciz ve rahatsız ediyorsun seni avukatıma vereceÄŸim diye tehdit ediyor. Bende, avukatınızla durumu konuÅŸun kim haklı kim haksız öğrenin dedim.

    Bu kadını nasıl şikayet edebilirim veya şikayetten bişi çıkar mı ?
    Bu kisi burada ise, sikayet konusu acip yonetime bildirmediginiz taktirde baskalarini da dolandirma sansi vermis olursunuz haliyle sorumlusu dolayli yoldan da olsa siz olursunuz Bilginize.
  • 02-02-2024, 17:21:03
    #7
    bekleme üstad, şikayet et parayı sokaktan toplamıyorsunuz.
  • 02-02-2024, 17:23:48
    #8
    Ya kadınla ben eskiden de çok çalıştım, aslında çok dürüst bir hanımefendi bu sefer neden böyle oldu anlamadım. O yüzden anlık bir savcılık kararı almak istemedim. Başkası olsa zaten direk şikayet ederdim.
  • 02-02-2024, 17:46:29
    #9
    Hocam bu kadar beklemeniz bile saçma , 1-2 gün geçse neysede üstünden 15-20 gün geçmiş gidin savcılığa şikayette bulunun + r10da şikayet konusuda açın forumdaki Kişilerde bilgilensin.