Merhaba, tam 33 gün önce bir çekilişçi bayana 6.000₺ ödeme geçtim, kendisiyle 15 gün sonra yapılacak 60k garanti çekiliş için anlaştık. 15 gün geçti üstünden 18-19 gün daha geçti halen ne çekiliş nede iade yapılmadı. Hatta kendisinin forumda konuları var. ( Kendisini paylaşmak istemiyorum) ona sürekli yazdığım zaman taciz ve rahatsız ediyorsun seni avukatıma vereceğim diye tehdit ediyor. Bende, avukatınızla durumu konuşun kim haklı kim haksız öğrenin dedim.
Bu kadını nasıl şikayet edebilirim veya şikayetten bişi çıkar mı ?
Bu kisi burada ise, sikayet konusu acip yonetime bildirmediginiz taktirde baskalarini da dolandirma sansi vermis olursunuz haliyle sorumlusu dolayli yoldan da olsa siz olursunuz Bilginize.