İlk mail hakkinda
8
●134
- 03-08-2023, 14:59:02hocam arkadas r10da ise ticaret puani yuksek saglam biriyse sikinti olmaz ancak insanogluna guven olmuyor sonradan alabilir her sekilde hesabi veya satis yaparken zorlanirsiniz ilk maili olmadigi icin almaz kimse sizddn
- 03-08-2023, 14:59:42bu arada hesaba duo ekliyebilirsiniz cift faktoru acabilirsiniz en azindan ilerde bigun oda giremez
- 03-08-2023, 15:01:00bu kadar güncelleme varken net birşey konuşmak heleki geleceğe dair zor hocam ama mevcut durumu göz önüne alırsak şuanda pek mumkun değil revert çalışmıyor şuanda
- 03-08-2023, 15:03:27R10nda ama ticaret puanı 10 o da başkasından almış 3 hafta önce kadarjustkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2023, 15:04:25Çok anlamıyorum hocam alıp almamak aradinda kaldım sahsenCPLServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2023, 15:07:02Ilk mailsiz hesap tercih etmeyiniz cok zorunlu kalmadığınız surece.