hocam arkadas r10da ise ticaret puani yuksek saglam biriyse sikinti olmaz ancak insanogluna guven olmuyor sonradan alabilir her sekilde hesabi veya satis yaparken zorlanirsiniz ilk maili olmadigi icin almaz kimse sizddn
R10nda ama ticaret puanı 10 o da başkasından almış 3 hafta önce kadar