• 30-03-2023, 01:23:43
    #10
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sony a6500 sigma 30mm kullanıyorum video için hocam
    güzel cihaz hocam bende 6000 sony 28-70mm oss 16mm f2.8 kullanıyorum duvardan çıkarken odakta sorun olmuş biraz hangi odak modunda çekiyorsunuz
  • 30-03-2023, 01:51:50
    #11
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel cihaz hocam bende 6000 sony 28-70mm oss 16mm f2.8 kullanıyorum duvardan çıkarken odakta sorun olmuş biraz hangi odak modunda çekiyorsunuz
    otomatik odaklıyor kendisi hocam sabit lens olduğu için pek müdahalede edemiyorum
  • 30-03-2023, 04:41:28
    #12
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotoğraf makinesi ise 25 fps 1/50 enstantene uygundur bence standart ayar
    Hocam telefon için söyledim ben. Cidden telefonun 25 fps ile dijital makinenin 25 fps'i çok farklı. Hani 1 kilo demir nereden baksan 3-4 kilo vardır hesabı 😂