uof52 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çekim ve edit nasıl
11
●242
- 30-03-2023, 01:23:43güzel cihaz hocam bende 6000 sony 28-70mm oss 16mm f2.8 kullanıyorum duvardan çıkarken odakta sorun olmuş biraz hangi odak modunda çekiyorsunuz
- 30-03-2023, 01:51:50otomatik odaklıyor kendisi hocam sabit lens olduğu için pek müdahalede edemiyorumdeifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2023, 04:41:28Hocam telefon için söyledim ben. Cidden telefonun 25 fps ile dijital makinenin 25 fps'i çok farklı. Hani 1 kilo demir nereden baksan 3-4 kilo vardır hesabı 😂deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
standart ayar