deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel cihaz hocam bende 6000 sony 28-70mm oss 16mm f2.8 kullanıyorum duvardan çıkarken odakta sorun olmuş biraz hangi odak modunda çekiyorsunuz
otomatik odaklıyor kendisi hocam sabit lens olduğu için pek müdahalede edemiyorum