uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sony a6500 sigma 30mm kullanıyorum video için hocam
güzel cihaz hocam bende 6000 sony 28-70mm oss 16mm f2.8 kullanıyorum duvardan çıkarken odakta sorun olmuş biraz hangi odak modunda çekiyorsunuz