Merhabalar,
Mavi tik koşullarına uygun bir arkadaşıma uygulama üzerinden mavi tik başvurusu yaptık, yaklaşık 3 haftadır olumlu yada olumsuz geri dönüş almamış. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Önceki başvurusunu aylar önce yapmış ve iki günde red gelmiş. Hiç cevap gelmeme gibi bir durum olabiliyor mu? Teşekkürler.
Mavi Tik Hakkında Soru
7
●360
- 08-02-2022, 22:18:02
- 08-02-2022, 22:25:46Cevap gelmeme durumu olmaz. Onay 3 gündede gelebilir 1 ayda da uzun veya kısa sürmesi birşeyi ifade etmiyor. Umarım alabilirsiniz.
- 18-02-2022, 22:58:09Durumu merak ettimde yanıt alabildiniz mi ?Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2022, 09:50:38Merhaba Emre hocam, ilginç ama hala cevap gelmedi. Tam 1 ay olduUzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2022, 16:32:35Doğrulama konusunda bir gariplik var. GPAC ekibinden bir belediye başkanının hesabını gönderdim 24 ocak itibariyle hala dosya açık görünüyor. Buna ilaveten bir kulüp hesabına normal form gönderdim önceden gönderidğim zaman mail alırdım, şimdi sadece destek kutusunda istek görünüyor onun dışında hiç birşey yok.