Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Mavi tik koşullarına uygun bir arkadaşıma uygulama üzerinden mavi tik başvurusu yaptık, yaklaşık 3 haftadır olumlu yada olumsuz geri dönüş almamış. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Önceki başvurusunu aylar önce yapmış ve iki günde red gelmiş. Hiç cevap gelmeme gibi bir durum olabiliyor mu? Teşekkürler.
Durumu merak ettimde yanıt alabildiniz mi ?