• 09-01-2022, 21:09:30
    #1
    @phpogren değeri nedir sizce iyimi kötümü belirtirseniz sevinirim.
  • 09-01-2022, 21:14:10
    #2
    EBEXMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @phpogren değeri nedir sizce iyimi kötümü belirtirseniz sevinirim.
    Güzel ama alıcısını bulmak lazım hocam.
  • 09-01-2022, 21:15:56
    #3
    Kullanıcı adını nasıl değerlendirmeyi düşünüyorsunuz?

    eğitim bilgileri sunmak
    Ücretli eğitim hizmeti sunmak

    ilk seçenek ise değersiz
    İkinci seçenek ise değerli

    Nasıl fikir? @parlakfikir bu da benim yeni aldığım kullanıcı adı.
  • 09-01-2022, 21:32:41
    #4
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adını nasıl değerlendirmeyi düşünüyorsunuz?

    eğitim bilgileri sunmak
    Ücretli eğitim hizmeti sunmak

    ilk seçenek ise değersiz
    İkinci seçenek ise değerli

    Nasıl fikir? @parlakfikir bu da benim yeni aldığım kullanıcı adı.
    Aslında amacım kullanmak değil satmak fakat eğer kullanıcak olsaydım ikisini senkronize şekilde yapmayı tercih ederdim. Yani görsellerle eğitim bilgisi vermek fakat bi yandanda ücretli şekilde detaylı ve canlı eğitim setleri satmak teşekkür ederim görüşünüz için. Bu Arada aldığınız domain benim gözümde gayet iyi.
  • 09-01-2022, 21:53:44
    #5
    EBEXMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında amacım kullanmak değil satmak fakat eğer kullanıcak olsaydım ikisini senkronize şekilde yapmayı tercih ederdim. Yani görsellerle eğitim bilgisi vermek fakat bi yandanda ücretli şekilde detaylı ve canlı eğitim setleri satmak teşekkür ederim görüşünüz için. Bu Arada aldığınız domain benim gözümde gayet iyi.
    Pek ticari kullanıcı adlarını satma tarafında değilim. Değerini bilen alıcı zor bulunuyor. Değerlendirdiğinizde tek ticaretten bile satacağınız ücretten fazlasını alırsınız.

    her ne kadar siZin aldığınız kullanıcı adı benim gözümde ticari kar oranı düşük olsa da, değerlendirseydim eğer, udemy üzerinden php eğitimi veren eğitimcilere ulaşmaya çalışıp eğitimleri için indirim kodu alıp satışını yapmayı düşünürdüm. Max. 30 - 40 TL ye satacağınız kullanıcı adından bu şekilde daha fazla kazanırdım.

    Bu gün aldığım ticari kullanıcı adları
    yerelsektor
    Castyuz
    parlakfikir

    iyi forumlar