Aslında amacım kullanmak değil satmak fakat eğer kullanıcak olsaydım ikisini senkronize şekilde yapmayı tercih ederdim. Yani görsellerle eğitim bilgisi vermek fakat bi yandanda ücretli şekilde detaylı ve canlı eğitim setleri satmak

teşekkür ederim görüşünüz için. Bu Arada aldığınız domain benim gözümde gayet iyi.
Pek ticari kullanıcı adlarını satma tarafında değilim. Değerini bilen alıcı zor bulunuyor. Değerlendirdiğinizde tek ticaretten bile satacağınız ücretten fazlasını alırsınız.
her ne kadar siZin aldığınız kullanıcı adı benim gözümde ticari kar oranı düşük olsa da, değerlendirseydim eğer, udemy üzerinden php eğitimi veren eğitimcilere ulaşmaya çalışıp eğitimleri için indirim kodu alıp satışını yapmayı düşünürdüm. Max. 30 - 40 TL ye satacağınız kullanıcı adından bu şekilde daha fazla kazanırdım.
Bu gün aldığım ticari kullanıcı adları
yerelsektor
Castyuz
parlakfikir
iyi forumlar