Instagram degil wikipedia sanki.. herkes tdk duyarı kasmış.. sanırsın instagramda noktalama isaretlerine de da ya bakıyorlar ) Konuyla alakasız oldukları için tüm yorumları reportla kaldırılsın bence
Yanlış anlama da sosyal medyaya da içerikleri böyle yazdığın gibi giriyorsan kimse iş vermez.
Nacizane tavsiyem, noktalama işaretlerine ve cümlenin anlam bütünlüğüne biraz dikkat edersen daha iyi imaj bırakırsın.
Kardeşim boş yorum yapma lütfen rastgele 100 sayfaya gir 99u tdkya uyarak yazmıyor sanki tdk sayfası arıyorum dedim gibi ne bu duyar
TDK kastığım yok, iş arıyormuşsun daha iyi bir imaj bırakabilmen için en uygun dille nacizane önerilerimi sundum.
Ama senin şu yaptığın yoruma bak. "Boş yapma" nedir ya?
Asıl ben daha çok dikkat edicem artık. Özellikle foruma yeni üyelerin konularını fazla didiklemicem.
İyi forumlar...
TDK kastığım yok, iş arıyormuşsun daha iyi bir imaj bırakabilmen için en uygun dille nacizane önerilerimi sundum.
Ama senin şu yaptığın yoruma bak. "Boş yapma" nedir ya?
Asıl ben daha çok dikkat edicem artık. Özellikle foruma yeni üyelerin konularını fazla didiklemicem.
İyi forumlar...
Bence de fazla didiklemeyin hocam. Gidin yazım yanlışı felan arayın.