TDK kastığım yok, iş arıyormuşsun daha iyi bir imaj bırakabilmen için en uygun dille nacizane önerilerimi sundum.
Ama senin şu yaptığın yoruma bak. "Boş yapma" nedir ya?
Asıl ben daha çok dikkat edicem artık. Özellikle foruma yeni üyelerin konularını fazla didiklemicem.
İyi forumlar...
Bence de fazla didiklemeyin hocam. Gidin yazım yanlışı felan arayın.