Öncelikle Herkese İyi Günler Dİlerim Bi Konu Hakkında Bİlgi Alıcaktım.
Bi Arkadaşımız Bizden Hesap Aldı Ve Hesapta Kurucu Geçtik Kurucu Ekranını Burası Kurucu Ekranın Değil Demiş Başka Bir Arkadaşı.
Resimdeki Ekran Kurucu Ekranı Değilmi Ben 4 Senedir Boşunamı Kurucu Ekranı Diyorum Buraya.
Kurucu Revert Ekranı Diye Geçiyor Hocam Hesapsat.net Platformundaki Bi Arkadaş Galiba Bu Konularda Yeni Kurucu Ekranı Değil Diyormuş.
hocam yanlış bilgi vermiş olmayım ama bu kısmı ben kurucu ekranı olarak biliyorum ve her zaman bu ekranla kurucu yapıyorum sorun da yaşamıyorum
hocam yanlış bilgi vermiş olmayım ama bu kısmı ben kurucu ekranı olarak biliyorum ve her zaman bu ekranla kurucu yapıyorum sorun da yaşamıyorum
Hesaba Kurucu Geçtik İlk Mail İle Teslim Ettik Fakat Arkadaş Hesap Sorunlu Demiş
Bu ekran açıkken uygulama üzerinden giriş yapın kurucu görürsünüz uygulama üzerinden bakın tekrardan choreme üzerinden işlem yapın kuru yoksa kurucuda kalır
Bu ekran açıkken uygulama üzerinden giriş yapın kurucu görürsünüz uygulama üzerinden bakın tekrardan choreme üzerinden işlem yapın kuru yoksa kurucuda kalır
İlk Mail Üzerine Kurucu Yapıldı Hocam Önceki E-Postalar Üzerindende Görülüyor Zaten En Son Mail İlk Başta Olması Gerekiyor.