ZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurucu Revert Ekranı Diye Geçiyor Hocam Hesapsat.net Platformundaki Bi Arkadaş Galiba Bu Konularda Yeni Kurucu Ekranı Değil Diyormuş.
hocam yanlış bilgi vermiş olmayım ama bu kısmı ben kurucu ekranı olarak biliyorum ve her zaman bu ekranla kurucu yapıyorum sorun da yaşamıyorum