• 27-11-2020, 22:53:08
    #1
    Arkadaşlar Merhaba bugün kapalı hesabım için form göndermeye çalıştım ama hata alıyorum çözümü nedir ?
  • 27-11-2020, 22:55:25
    #2
    kapalı hesabın için mi form gönderiyorsun , yoksa parayla açmaya çalıştığın hesaplar için mi?
  • 27-11-2020, 22:55:22
    #3
    Bir daha açılmayacağı anlamına geliyormuş başka bir forumda okumuştum galiba
  • 27-11-2020, 22:57:58
    #4
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapalı hesabın için mi form gönderiyorsun , yoksa parayla açmaya çalıştığın hesaplar için mi?
    Kendi hesabım hocam bu arada konumuzla alakası yok
  • 27-11-2020, 22:58:23
    #5
    mehmettaspinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha açılmayacağı anlamına geliyormuş başka bir forumda okumuştum galiba
    Çözümü var hocam açan var ama bulamadım
  • 28-11-2020, 00:46:09
    #6
    Bunu suanda ancak client ile acabilirsiniz odemeniz iyiyse veya 83 ile deneyin derim ama ordan sonuc alma ihtimaliniz cok dusuk
  • 28-11-2020, 07:57:41
    #7
    mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu suanda ancak client ile acabilirsiniz odemeniz iyiyse veya 83 ile deneyin derim ama ordan sonuc alma ihtimaliniz cok dusuk
    83 de form yollamıyor client deneyeceğim