murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapalı hesabın için mi form gönderiyorsun , yoksa parayla açmaya çalıştığın hesaplar için mi?
Kendi hesabım hocam bu arada konumuzla alakası yok