• 10-09-2020, 18:43:11
    #1
    Merhaba,2013 kuruoumlu 250k bot bir hesap var. İlk mail kurucu var. Ne eder sizce arkadaşlar ?
  • 10-09-2020, 18:45:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bot fiyatları 1k 10 tl hocam pek etmez aktiflik kazandırın
  • 10-09-2020, 18:46:53
    #3
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot fiyatları 1k 10 tl hocam pek etmez aktiflik kazandırın
    ama arkadaşınki 2013 yılından kalma yani düşüşü durmuş sanırım
  • 10-09-2020, 18:47:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama arkadaşınki 2013 yılından kalma yani düşüşü durmuş sanırım
    etkileşim yok hocam bişey ifade etmiyor
  • 10-09-2020, 18:49:41
    #5
    satmayı düşünürseniz kullanıcı adını pm iletirseniz teklif verebilirim
  • 10-09-2020, 18:52:09
    #6
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etkileşim yok hocam bişey ifade etmiyor
    Hocam aktif olsa zaten bizde organik parası deriz. Düşüşü durmuş projelik hesap işte. 1k 10 tl dediğiniz şuan ki botlar çok düşümüyormuydu?
  • 10-09-2020, 18:56:41
    #7
    ​Şuan atılan takipçiler siliniyor.
    Sağlam datalarda fiyat pahalı.
    Ben olsam min 3,000₺ satardım.
    🙃
  • 10-09-2020, 18:57:01
    #8
    1k botu 2 tl den alıyorum ben
  • 10-09-2020, 19:14:46
    #9
    Düşüş yok ise ;

    Hocam 2.500-5.000 ₺ civarı edecektir bot 1k 10-15 ₺ hesaplanabilir ihtiyaca göre 2013 hesap ile birçok hesap kapatma spam vb. yapılabilir burdaki yazılara bakmayın