• 01-09-2020, 23:03:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar, az önce biriyle görüştüm. Hesabımla uğraşan biri vardı bilgi almaya çalıştım, dedi ki;

    "Hesabında kendi resmin varsa kapanabilir dedi, logo, manzara vb. bir resim koy." dedi.

    Normalde profilimde kendi resmim vardı logo tarzı bişey koydum, sizce kendi resmim mi olmalı yoksa logo mu koymalıyım, yardımcı olur musunuz?
  • 01-09-2020, 23:05:26
    #2
    İnsan resmi olunca taklitten kapanma ihtimali artıyor
  • 01-09-2020, 23:06:11
    #3
    kendi fotoğrafını koysan bile yüzün gözükmesin arkan dönük vs yüzün olduğu zaman hemen kapatabilirler
  • 01-09-2020, 23:06:29
    #4
    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan resmi olunca taklitten kapanma ihtimali artıyor
    Kendi resmim vardı, bilgilendirme için teşekkür ederim.
  • 01-09-2020, 23:07:09
    #5
    Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi fotoğrafını koysan bile yüzün gözükmesin arkan dönük vs yüzün olduğu zaman hemen kapatabilirler
    Bilgilendirme için teşekkürler...
  • 01-09-2020, 23:14:42
    #6
    Yüzün gözükürse senden daha çok takipçili bi hesapla taklit atıp kapatabilirler.
    Profil resmin olmayınca da kapanmayacağı anlamına gelmiyor, mavi tikli herhangi bir hesaptan kolayca kapatılabilir...
    İyi forumlar