Merhaba arkadaşlar, az önce biriyle görüştüm. Hesabımla uğraşan biri vardı bilgi almaya çalıştım, dedi ki;
"Hesabında kendi resmin varsa kapanabilir dedi, logo, manzara vb. bir resim koy." dedi.
Normalde profilimde kendi resmim vardı logo tarzı bişey koydum, sizce kendi resmim mi olmalı yoksa logo mu koymalıyım, yardımcı olur musunuz?