• 04-07-2020, 20:45:24
    #1
    hiç takipçi uygulaması falan kullanmadığım halde 1 hafta engel yedim "hesabını daha fazla beğeni ve takipçi elde etmene yardımcı olan bir hizmetle paylaşmak ..."
    ben hiç uygulama kullanmadım ki hep elle yapıyorum ne yapıyorsam
  • 04-07-2020, 20:51:28
    #2
    çok fazla yaptığınız için bot algılamış olabilir
  • 04-07-2020, 20:52:46
    #3
    cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok fazla yaptığınız için bot algılamış olabilir
    bana bunu anında verse takiple bağdaştırıcam ama 1 saat önce falan uygulamayı açtığımda bildirim geldi engel yedin diye ama ben takipleri sabah 12 gibi atmıştım
  • 04-07-2020, 21:05:10
    #4
    ugursamanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bunu anında verse takiple bağdaştırıcam ama 1 saat önce falan uygulamayı açtığımda bildirim geldi engel yedin diye ama ben takipleri sabah 12 gibi atmıştım
    takip istekleri birikmiş olabilir
  • 04-07-2020, 21:08:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Takip istegi yolladıklarinizin kabul etmemesi ile birikmiş oldugu ve ustune isteklerinizde toplaninca erisim kisitlamasi yemissinizdir.
  • 04-07-2020, 21:40:03
    #6
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip istegi yolladıklarinizin kabul etmemesi ile birikmiş oldugu ve ustune isteklerinizde toplaninca erisim kisitlamasi yemissinizdir.
    onuda düşündüm de sabah 1650 kişiyi takip ediyordum aksam 1680 oldu 30 kişi ile olacak şey değil acaba ip adresiyle alakalı olabilirmi