cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok fazla yaptığınız için bot algılamış olabilir
bana bunu anında verse takiple bağdaştırıcam ama 1 saat önce falan uygulamayı açtığımda bildirim geldi engel yedin diye ama ben takipleri sabah 12 gibi atmıştım