• 24-08-2019, 23:52:36
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    İnstagram'da satış yapıp ve kargo süreçlerini nasıl takip ediyorsunuz? Adeti çok olanlar günlük minimum (20 kargo)

    İadeye düşen kargoları özellikle, çözümleriniz nelerdir?

    Bunu sorma amacımız bununla alakalı bir projemiz var sizinde bilginize danışmak.

    "Daha fazla satış yapabilme potansiyeliniz olduğu halde iade, değişim, kargo takibi, sahte siparişler, kargo kaynaklı teslimat hataları gibi sorunlar ile uğraşmaktan hacminizi çoğu zaman büyütemiyor, aylık bazda incelendiği zaman yüksek oranda kayıplar yaşıyor olabilirsiniz!" Ve Çok daha fazlası...
  • 24-08-2019, 23:54:23
    #2
    Bunun çözümü yok gibi hocam. Şerefsiz heryerde ********. Ben genelde arayarak teyit alıyorum. Direk dm ya da whatsaptan yazdıktan sonra. Biraz daha düşüyor bu şekilde sahte alıcı
  • 24-08-2019, 23:57:10
    #3
    Hocam kesinlikle bu durumlardan fazlasıyla mağduruz günde 50 60 hafta başı 200 sipariş kargoluyoruz ama sırf iade sahte sipariş kargo kaynaklı teslimatlardan inanın daha fazla ileri gidemiyoruz bu sorunları çözsek bir anda büyüyeceğiz. Nasıl bir projeniz var? Pm gönderebilirmsiniz?
  • 25-08-2019, 00:01:28
    #4
    eren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun çözümü yok gibi hocam. Şerefsiz heryerde ********. Ben genelde arayarak teyit alıyorum. Direk dm ya da whatsaptan yazdıktan sonra. Biraz daha düşüyor bu şekilde sahte alıcı
    Hımm anladım; malesef bu tür insanlar çok, insanların emekleri ile oynayanlar var fazlasıyla.

    Bir sistem geliştiriyoruz. Buna örnek olacak aşağıdaki iki tane görsel bırakacağım, Bu şekilde özellikle çok güzel dönüşümler alıyoruz.

    İlk önce sistem otomatik iadeye düştüğü anda bildirimlerini atıyor.

    Görsel linki: https://prnt.sc/ox2l6t

    Ve sonuç olarak aşağıdaki görsel

    https://prnt.sc/ox2lw6



    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesinlikle bu durumlardan fazlasıyla mağduruz günde 50 60 hafta başı 200 sipariş kargoluyoruz ama sırf iade sahte sipariş kargo kaynaklı teslimatlardan inanın daha fazla ileri gidemiyoruz bu sorunları çözsek bir anda büyüyeceğiz. Nasıl bir projeniz var? Pm gönderebilirmsiniz?
    Sahte siparişin önüne geçecek geliştirmeler.

    Ayrıca Ürün ve depo sistemi.

    Eğer komisyoncu satışcılarınız var onlara özel geliştirdiğimiz bir arayız.

    Bir sistem geliştiriyoruz. Buna örnek olacak aşağıdaki iki tane görsel bırakacağım, Bu şekilde özellikle çok güzel dönüşümler alıyoruz.

    İlk önce sistem otomatik iadeye düştüğü anda bildirimlerini atıyor.

    Görsel linki: https://prnt.sc/ox2l6t

    Ve sonuç olarak aşağıdaki görsel

    https://prnt.sc/ox2lw6
  • 25-08-2019, 00:09:48
    #5
    Telefon ile teyit aldıktan sonra kapıda ödemelerde sürat kargo ile çalışmazsanız kö iadeleri %70 azalacaktır. Zamanında izmirde %80 iade gördükten sonra ups ile gönderim sonrasında %10'a düşmüştü.
    İzmir posta genel dağıtım(ya da öyle bişii) müdürlüğünü mü bulamayan dersin, müşteriyi arayıp "sana kapıda ödemeli kargo var, teslim alıcanmı? O na göre getirecem" diyenimi ararsın... Sadece izmir değil elbet, tüm illerde aynı lakayıt ciddiyetsiz çalışanlar yüzünden büyük faturalar ödedim kabiliyetsiz firmaya.
    Önemli olan kargo firmasıdır, hiç kurye çıkarmadan direk müşteri kabul etmiyor diyen sürat kargo ile çalışmak yerine 2 sefer müşterinin ayağına giden ups'i tavsiye ederim
  • 25-08-2019, 00:20:27
    #6
    masterdisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon ile teyit aldıktan sonra kapıda ödemelerde sürat kargo ile çalışmazsanız kö iadeleri %70 azalacaktır. Zamanında izmirde %80 iade gördükten sonra ups ile gönderim sonrasında %10'a düşmüştü.
    İzmir posta genel dağıtım(ya da öyle bişii) müdürlüğünü mü bulamayan dersin, müşteriyi arayıp "sana kapıda ödemeli kargo var, teslim alıcanmı? O na göre getirecem" diyenimi ararsın... Sadece izmir değil elbet, tüm illerde aynı lakayıt ciddiyetsiz çalışanlar yüzünden büyük faturalar ödedim kabiliyetsiz firmaya.
    Önemli olan kargo firmasıdır, hiç kurye çıkarmadan direk müşteri kabul etmiyor diyen sürat kargo ile çalışmak yerine 2 sefer müşterinin ayağına giden ups'i tavsiye ederim
    Kargo firması bu olayların %20 si hocam. Geriye kalan %80 müşteridedir. Bana siparişi geçiyor ertesi gün akşam bana ''vazgeçtim'' yazıyor ya da yalandan ''şehir dışına çıktım'' diyor. %99 Müslüman olan ülkeye bak! Kul hakkı yeme oranı % 80
  • 25-08-2019, 00:27:45
    #7
    Kapıda ödeme sıkıntılı , nerde üç kağıtçı var ülkemizde maalesef, senden 1 lira daha ucuza bulsun senin kargonu almaz , pazaryerleri de çok farklı değil
    Kısaca tr de ticaret yapmak zor e-ticaret daha da zor , en iyisi dükkan esnafı olup kapıya iade değişim yoktur diye büyük harflerle yazmak 1 lira vergi vermemek, çalıştırdığın işçiye maaş vermemek, yani sisteme uygun devam etmek.
  • 25-08-2019, 00:49:53
    #8
    eren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo firması bu olayların %20 si hocam. Geriye kalan %80 müşteridedir. Bana siparişi geçiyor ertesi gün akşam bana ''vazgeçtim'' yazıyor ya da yalandan ''şehir dışına çıktım'' diyor. %99 Müslüman olan ülkeye bak! Kul hakkı yeme oranı % 80
    Malesef o tür insanlarımız malesef mevcut. Şuanda sistemi sadece bayan sektöründe deniyoruz.

    2 Aylık bir müşterimizin Otomatik Sms bildirimleri ile geliştiridiğimiz sistem sayesinde.

    Toplamda 209 adet siparişini kurtarmış olduk. günlük 40-50 kargo

    Görsel linki: https://prnt.sc/ox3477
  • 25-08-2019, 01:50:31
    #9
    aLemFmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef o tür insanlarımız malesef mevcut. Şuanda sistemi sadece bayan sektöründe deniyoruz.

    2 Aylık bir müşterimizin Otomatik Sms bildirimleri ile geliştiridiğimiz sistem sayesinde.

    Toplamda 209 adet siparişini kurtarmış olduk. günlük 40-50 kargo

    Görsel linki: https://prnt.sc/ox3477
    hocam kullandığınız sistem nedir acaba merak ettim