Kapıda ödeme sıkıntılı , nerde üç kağıtçı var ülkemizde maalesef, senden 1 lira daha ucuza bulsun senin kargonu almaz , pazaryerleri de çok farklı değil
Kısaca tr de ticaret yapmak zor e-ticaret daha da zor , en iyisi dükkan esnafı olup kapıya iade değişim yoktur diye büyük harflerle yazmak 1 lira vergi vermemek, çalıştırdığın işçiye maaş vermemek, yani sisteme uygun devam etmek.