• 22-09-2012, 04:42:55
    #37
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress kullanan diğer devasa firma : http://blog.mercedes-benz.com.tr/yeni-amaclar/

    bende bu temayi sorayim, cidden cok hos bu veya buna benzer tema biliyormusunuz?
  • 11-10-2012, 21:13:44
    #38
    Üyeliği durduruldu
    uyanık ttnet
  • 11-10-2012, 22:51:02
    #39
    Üyeliği durduruldu
    yerim bu ttnet i ya cidden bak aman aman temaya bak ne güzel yapmışlar
  • 11-10-2012, 22:56:13
    #40
    Üyeliği durduruldu
    phpBB kullandığı sıralar deneme amaçlı meta atıp yönlendirdiğimi biliyorum ben

    yandaşçılık işte anlayana
  • 11-10-2012, 23:00:39
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Ya Allah'ın aşkına siz wordpress'i neden dalgaya alıyorsunuz ?
    Benim projem şu anda devam ediyor.Allah izin verirse wordpress'i tamamen e-ticarete çevireceğim.

    Merak eden olursa şu anda v1 bir bakın bakalım wp diyebileceğiniz bir alan varmı.
    Ayrıca wordpress'de olan seo özelliklerini ben hiçbir scriptte görmedim.

    Buyrun bakın bakalım 2 kelime vericem en basitinden ürünleri gg den kopyaladım sitemde deneme olarak açtım bakın bakalım kaçıncı sıradalar..

    Google indexlenme hızına bakabilirsiniz arkadaşlar.
    Demo sitedeki ürünlerin hemen hemen hepsini gitti gidiyordan ekledim bakın kaçıncı sıradalar .. ( Site adresim : wordpresstij.com )

    7″ TABLET PC +android4.0ALWİNNER+1.5GHZ+CORTEX13

    İndex almayan sayfa kalmadı herhalde .. >>

    Wordpress'i dalgaya almayın basite hiç almayın ben bu zamana kadar wordpress ile öyle dinamik siteler oluşturdum ki bazen hayran kaldığım işlerimde olmuştur.

    Bence wordpress'de yapılmayacak ve geliştirilmeyecek hiçbirşey yok.
  • 11-10-2012, 23:01:28
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Scripti güncel tutsalarmış bari:

    http://www.yaraticiekonomiyedestek.com/readme.html
  • 15-10-2012, 02:34:21
    #43
    Burada ttnet aşağılanıyor arkadaşlar, wordpress değil
  • 15-10-2012, 03:32:56
    #44
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada ttnet aşağılanıyor arkadaşlar, wordpress değil
    TTnet wordpress'i kullandıgı için o muameleyi görüyor ama.Wordpress kullanmasa sorun yoktu.Kaldı ki wordpress gayet iyi bir sistem ve herkes kullanıyor.Kurumsal firma ve şirketler ücretsiz yazılımlar kullanamaz diye bir şeyde yok.Ki bana kalırsa o siteyi kurdurtukları firma zaten onları sömürmüştür.
  • 15-10-2012, 03:37:13
    #45
    nee wordpres mi kullanmış... Vurun kahbeye

    geçende sozcu.com.tr içinde buna benzer bir konu açılmıştı.. enteresan...

    yani şirket illa özel yazılım kullanacak diye bir kavram varda bizmi bilmiyoruz.


    wp değip geçyein geçenlerde elemanın biri bir tema yapmış wp demeye 1000 şait ister aynı temayı bana kaça yaparsın dedim 900 tl civarı dedi... ama 900 tlye değermi bence değer...

    şimdi 200 tlye script yazdırılmış olsa dahamı kaliteli oluyor onu anlamadım?

    bu arada ttnet'ten nefret ederim...