BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada ttnet aşağılanıyor arkadaşlar, wordpress değil
TTnet wordpress'i kullandıgı için o muameleyi görüyor ama.Wordpress kullanmasa sorun yoktu.Kaldı ki wordpress gayet iyi bir sistem ve herkes kullanıyor.Kurumsal firma ve şirketler ücretsiz yazılımlar kullanamaz diye bir şeyde yok.Ki bana kalırsa o siteyi kurdurtukları firma zaten onları sömürmüştür.