nee wordpres mi kullanmış... Vurun kahbeye

geçende sozcu.com.tr içinde buna benzer bir konu açılmıştı.. enteresan...

yani şirket illa özel yazılım kullanacak diye bir kavram varda bizmi bilmiyoruz.


wp değip geçyein geçenlerde elemanın biri bir tema yapmış wp demeye 1000 şait ister aynı temayı bana kaça yaparsın dedim 900 tl civarı dedi... ama 900 tlye değermi bence değer...

şimdi 200 tlye script yazdırılmış olsa dahamı kaliteli oluyor onu anlamadım?

bu arada ttnet'ten nefret ederim...