Bütün evren tek bir resimde... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bütün evren tek bir resimde...
12
●
1.073
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Bütün evren tek bir resimde...
1
2
16-07-2010, 20:22:31
#10
Tomba
TurkNetline adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm evrenin resmini çekmeleri imkansız sonsuza gidip resim çekmeleri gerek
evrenin burdan görünüşü gibi bişey zaten
animasyonda nasıl çekildiği anlatılıyo
21-12-2012, 18:51:03
#11
weStarz
Üyeliği durduruldu
asdfrgthjklşi,
22-12-2012, 20:41:23
#12
moss218
Az kaldı bizim evi bulacam.
22-12-2012, 21:48:16
#13
extraman
Üyeliği durduruldu
Bu kocaman topun/elipsin içinde bi tek bizim dünyadamı yaşam var ? Hiç mantıklı değil.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler