• 16-07-2010, 20:22:31
    #10
    TurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm evrenin resmini çekmeleri imkansız sonsuza gidip resim çekmeleri gerek
    evrenin burdan görünüşü gibi bişey zaten
    animasyonda nasıl çekildiği anlatılıyo
  • 21-12-2012, 18:51:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    asdfrgthjklşi,
  • 22-12-2012, 20:41:23
    #12
    Az kaldı bizim evi bulacam.
  • 22-12-2012, 21:48:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bu kocaman topun/elipsin içinde bi tek bizim dünyadamı yaşam var ? Hiç mantıklı değil.