TurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm evrenin resmini çekmeleri imkansız sonsuza gidip resim çekmeleri gerek
evrenin burdan görünüşü gibi bişey zaten
animasyonda nasıl çekildiği anlatılıyo