Ben bir başkası yada başkalarının yaptığından değilde, kendi yaptığımız bir flash tasarımı sunacağım
> > > > >
Ya sanki birşeyler eksik çalışmanızda ...
İlk göze çarpan da hani üzerine gelince hakkımızda yazıları çıkan yer varya oradaki yazı fontu ve oradan çıkarken bir uyumsuzluk ..
%70 güzel ama makine sitesi için değil ...
Başarılarınızın devamı ile ...