visitistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya sanki birşeyler eksik çalışmanızda ...
İlk göze çarpan da hani üzerine gelince hakkımızda yazıları çıkan yer varya oradaki yazı fontu ve oradan çıkarken bir uyumsuzluk ..
%70 güzel ama makine sitesi için değil ...
Başarılarınızın devamı ile ...

Sağolasın