• 25-04-2009, 17:45:41
    #1
    blogger.com

    1999 yılındaki halidir.
  • 25-04-2009, 18:43:25
    #2
    Tasarımına bayıldım
  • 25-04-2009, 18:50:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende BUNA Bayıldım
  • 25-04-2009, 21:14:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Google Fenaymış Gene Bu İyi, Bi Tane Siyah Sayfası Vardı İçler Acısı Bi Durum
  • 27-04-2009, 18:23:50
    #5
    Bloggerin 99 yılındaki tasarımı benim çocukken oynadığım aterimin ekranı gibi

    Google de ona benzer bişey :d
  • 30-04-2009, 19:04:18
    #6
    Tasarım icin o zamanlar cok bile ugrasmıslardır
  • 30-04-2009, 19:10:37
    #7
    hadi google gene iyi ama bloggler çok kötü be abi hiçmi göz zevki olmaz yani
  • 01-05-2009, 10:49:35
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    süper :P
  • 01-05-2009, 11:01:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bence $$$$$$$ kazanmak için yapılmış bir tasarım