• 01-05-2009, 12:37:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İğrenç
  • 02-05-2009, 12:25:28
    #11
    Google iyiymiş canım. Blogger.Com tasarımcılarınca zevk yokmuş o zamanlar.
  • 02-05-2009, 12:28:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İnsan o tasarımı yaparken utanır be
  • 08-05-2009, 13:31:34
    #13
    o zaman için idare eder
  • 08-05-2009, 19:32:37
    #14
    vedoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman için idare eder
    Kesinlikle o zamanki şartlarda gayet iyi ve zaten şuan bile blogger tasarıma ağırlık vermiyor önemli olan işlevi
  • 08-05-2009, 20:08:44
    #15
    10 yıl önce tasarımın T sini bilen sayısı azdı bunuda düşünmek lazım
  • 08-05-2009, 20:38:59
    #16
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende BUNA Bayıldım
    zuhhahah google amca rezilken