• 08-08-2006, 12:18:15
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seni italyan inşaat amelelerine havale ediyorum usekes
    başka lafım yok
  • 08-08-2006, 12:23:07
    #38
    Üyeliği durduruldu
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni italyan inşaat amelelerine havale ediyorum usekes
    başka lafım yok

    nie italyan inşaat ameleleri yerli malı yurdun malı. yerli inşaatçılar warken nie gavurlarınkine havale ediosn
  • 08-08-2006, 12:37:36
    #39
    italyanlar yakışıklı oluyormuş
    senin hoşuna gider diye
  • 08-08-2006, 13:13:24
    #40
    Howard G Spinks bana adlı alıcılara
    13:04 (2 dakika önce)


    Reported

    H


    sonunda salladı
  • 14-09-2006, 00:55:02
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Bu Alan Adı Satılıktır !

    İletişim (MsN) : onur@okyanusforum.net

    Adam satıyo...Şimdi bu karaborsa oluyo dimi orjinalini kopyalayıp satmak
  • 17-10-2006, 16:44:59
    #42
    Üyeliği durduruldu
    bir gsli olarak şunu sölemek istiyorum bu siteyi açan gerçekten pzeeennk miş ve ben feneri türk takımı olarak göremiyorum malesef önce bir özür dilemesi lazım fenerli taraftarların ve hırsızlık olarak en fazla lisassız ürün kullanan taraftarlar türkiyede gs lilerdir çünkü onların lisasnlı ürüne verecek fazla bir paraları yoktur onlar gslidir çünkü başarı görmek isterler ve parası olup lisassız alan insanları hangi takım olursa olsun kınıyorum çünkü bu sportif başarılar için paraya ihtiyaç vardır parayıda lisaslı ürünlerle sağlanır inş bir türk takımı (cumhuriyet içinde cumhuriyet kurmayan) avrupada başarılı olur vestel manisaya şampiuonlu yolunda başarılar