• 28-03-2008, 12:44:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    o kadar zekiydi madem böyle ufak hatalar yapmaması lazım
  • 28-03-2008, 12:46:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O iş ne kadar zor biliyormusunuz Veri Giriş Operatörü olmak, bilmeden konuşmayın.
    Nerden? Mynetten mi ?

    Zor olabilir ama olmaması gereken bişey. Adama bedava yaptırmıyolarki bu işi. Mynet yetkilileri bunu okuyorsanız 20 parmak yazıyorum deli gibi yazıyorum hatasız süper yazıyorum beni alın beni alın
  • 28-03-2008, 13:06:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sen Mynet'i bırak kendi Türkçe konuşmana bak
  • 28-03-2008, 14:09:27
    #13
    nettek bir iki hata olabilir tabiki, ama editör değilim bunuda unutmayın
  • 28-03-2008, 14:12:43
    #14
    ne var bunda

    Alt tarafı kelime hatasi yapmiş mynet editırleri kesinlikle hata yapmaz die bir kural mı var

    editorun yaptiği kelime hatası ile açtiğin konuya bak mynet cıvıttı bende bişi var sandım girdim konuya )
  • 28-03-2008, 14:36:28
    #15
    Evet editörler hata yapamaz. 1 hata yapar, 2 hata yapar. 3. hata acemiliğini gösterir. Bu da doğrudan kurumu zedeler.
    Editörlük işi zor diye hata yapma hakları yok.
    Arkadaşı editörle kıyaslama hakkınız da yok
  • 30-03-2008, 11:51:34
    #16
    Dünyanin Sonu Olmadiğini Düşünüyorum Insan Bu Hata Yapar :d
  • 04-04-2008, 03:37:48
    #17
    yauv kolay iş değil ki olur o kadar
  • 13-04-2008, 01:21:37
    #18
    O kadar olur mail at düzeltsinler.
    Onu yazan insan bot değil
    Mynette işi cıvıttı yazmışsın sanki kasıtlı olarak bişey yapıyolar yada milleti yanlış bilgilendiriyolar.