Evet editörler hata yapamaz. 1 hata yapar, 2 hata yapar. 3. hata acemiliğini gösterir. Bu da doğrudan kurumu zedeler.
Editörlük işi zor diye hata yapma hakları yok.
Arkadaşı editörle kıyaslama hakkınız da yok