Amerikadan gelen ikinci el pasaport kayıtsız sim kilitli İphone 4S telefon satılıktır. Ayrıntıları BURADA ki SANALPAZAR konusunda belirtilmiştir. Sanalpazar fiatından 100 TL aşağısına R10 üyelerine özel ACİLİYETTEN satışta..
Cihaza ait kulaklık ve şarj adaptörü yanında verilecektir.
ÇOK SORULAN SORULARA KISA CEVAPLAR :
Ürün Gevey ile çalışırmı : Evet. Ürün İOS 5.1 version olup , http://www.sanalpazar.com/urunara?criteria=GEVEY linkindeki GEVEY ürünler ile birlikte çalışır. Ortalama 20-50 TL arası fiyatlardadır.
Ürün Sim Kart desteği olan bir üründür.
Amerikada Verizon şirketinden alınmıştır.
Üründe en ufak bir ezik çizik yoktur.
Ürün fiyatı herhangi bir arıza ve çizikten değil ACİL NAKİT İHTİYACINDANDIR.
Alacak kişiye şimdiden hayırlı olmasını dilerim.
SATILDI ibaresini umursamayın.
İphone 4S 750 TL
8
●1.110
- 12-12-2012, 13:13:12
- 12-12-2012, 15:34:03Cihaz arkadaşımız tarafından satın alınmıştır. PTT Kapıda Ödemeli olarak gönderiliyor.
Hayırlı olmasını dilerim.
betmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-12-2012, 17:06:22Cihazı alan arkadaşa geçmiş olsun o cihaz kilitli ve o sürüme uygun gevey büyük ihtimal yok.
Nur topu gibi bir iPod unuz oldu - 12-12-2012, 18:07:05http://www.sanalpazar.com/Iphone-4s-...ey__isp5364751FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Post kasmak için saçma yorumlar yapmayınız. Satan da alan da gerizekalı değil - 13-12-2012, 01:52:48Hocam inanın forumda kac senelik aboneyim ama sizin bu post kadar sacma bi post daha görmedim. ben japonyadan getirdiğim acılmaz denilen telefonlar geveyle nasıl ios 5 ve üstü sürüme acıldı ? üstelik japonyadan gelen telefonların geveyi felaket zor bulunuyor.FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphonu alan arkadasa hayırlı olsun gercekten uygun fiyata almıs.