• 12-12-2012, 13:13:12
    #1
    Amerikadan gelen ikinci el pasaport kayıtsız sim kilitli İphone 4S telefon satılıktır. Ayrıntıları BURADA ki SANALPAZAR konusunda belirtilmiştir. Sanalpazar fiatından 100 TL aşağısına R10 üyelerine özel ACİLİYETTEN satışta..


    Cihaza ait kulaklık ve şarj adaptörü yanında verilecektir.

    ÇOK SORULAN SORULARA KISA CEVAPLAR :

    Ürün Gevey ile çalışırmı : Evet. Ürün İOS 5.1 version olup , http://www.sanalpazar.com/urunara?criteria=GEVEY linkindeki GEVEY ürünler ile birlikte çalışır. Ortalama 20-50 TL arası fiyatlardadır.
    Ürün Sim Kart desteği olan bir üründür.
    Amerikada Verizon şirketinden alınmıştır.
    Üründe en ufak bir ezik çizik yoktur.
    Ürün fiyatı herhangi bir arıza ve çizikten değil ACİL NAKİT İHTİYACINDANDIR.

    Alacak kişiye şimdiden hayırlı olmasını dilerim.

    SATILDI ibaresini umursamayın.
  • 12-12-2012, 13:17:43
    #2
    Fiyat çok iyi hayırlı satışlar.
  • 12-12-2012, 13:58:40
    #3
    faturası varmı cihazın? varsa görüşelim.
  • 12-12-2012, 15:00:34
    #4
    Faturası yok hocam..
  • 12-12-2012, 15:12:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cihaz tarafımca alınmıştır.
  • 12-12-2012, 15:34:03
    #6
    Cihaz arkadaşımız tarafından satın alınmıştır. PTT Kapıda Ödemeli olarak gönderiliyor.

    Hayırlı olmasını dilerim.
    betmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz tarafımca alınmıştır.
  • 12-12-2012, 17:06:22
    #7
    Cihazı alan arkadaşa geçmiş olsun o cihaz kilitli ve o sürüme uygun gevey büyük ihtimal yok.
    Nur topu gibi bir iPod unuz oldu
  • 12-12-2012, 18:07:05
    #8
    FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazı alan arkadaşa geçmiş olsun o cihaz kilitli ve o sürüme uygun gevey büyük ihtimal yok.
    Nur topu gibi bir iPod unuz oldu
    http://www.sanalpazar.com/Iphone-4s-...ey__isp5364751

    Post kasmak için saçma yorumlar yapmayınız. Satan da alan da gerizekalı değil
  • 13-12-2012, 01:52:48
    #9
    FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazı alan arkadaşa geçmiş olsun o cihaz kilitli ve o sürüme uygun gevey büyük ihtimal yok.
    Nur topu gibi bir iPod unuz oldu
    Hocam inanın forumda kac senelik aboneyim ama sizin bu post kadar sacma bi post daha görmedim. ben japonyadan getirdiğim acılmaz denilen telefonlar geveyle nasıl ios 5 ve üstü sürüme acıldı ? üstelik japonyadan gelen telefonların geveyi felaket zor bulunuyor.

    iphonu alan arkadasa hayırlı olsun gercekten uygun fiyata almıs.