FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazı alan arkadaşa geçmiş olsun o cihaz kilitli ve o sürüme uygun gevey büyük ihtimal yok.
Nur topu gibi bir iPod unuz oldu
Hocam inanın forumda kac senelik aboneyim ama sizin bu post kadar sacma bi post daha görmedim. ben japonyadan getirdiğim acılmaz denilen telefonlar geveyle nasıl ios 5 ve üstü sürüme acıldı ? üstelik japonyadan gelen telefonların geveyi felaket zor bulunuyor.

iphonu alan arkadasa hayırlı olsun gercekten uygun fiyata almıs.