• 09-12-2012, 12:55:33
    #10
    Arkadadaşlar bende de U.S Robotics'in şu modeli var.



    İsteyen olursa 30 tl ye verebilirim.
  • 12-12-2012, 14:34:03
    #11
    Blogkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadadaşlar bende de U.S Robotics'in şu modeli var.



    İsteyen olursa 30 tl ye verebilirim.
    Koblosuz özelliği varmı ?
  • 12-12-2012, 19:21:47
    #12
    Arkadaşın resimde gösterdiği modem 4 port kablolu modeldir. Kablosuz değildir.
  • 16-12-2012, 00:46:36
    #13
    ben 3 yıl kadar kullanmısdım bu modemi balkona koyup şifresiz şekilde mahalleye ücretsiz net veriyordum ) cok geniş kablosuz kapasitesi var. internet hızıda gayet güzel. Malesef musluk patlamasına kurban oldu şuanda TP-LINK kullanmakdayım Airties rt-205 kadar performanslı değil malesef