ben 3 yıl kadar kullanmısdım bu modemi balkona koyup şifresiz şekilde mahalleye ücretsiz net veriyordum ) cok geniş kablosuz kapasitesi var. internet hızıda gayet güzel. Malesef musluk patlamasına kurban oldu şuanda TP-LINK kullanmakdayım Airties rt-205 kadar performanslı değil malesef