ben 3 yıl kadar kullanmısdım bu modemi

balkona koyup şifresiz şekilde mahalleye ücretsiz net veriyordum

) cok geniş kablosuz kapasitesi var. internet hızıda gayet güzel. Malesef musluk patlamasına kurban oldu

şuanda TP-LINK kullanmakdayım Airties rt-205 kadar performanslı değil malesef