1.5 hafta önce aldıgım replika iphone 4s'i satmaya karar verdim, telefon kenanagkurt'un sattığı telefondur, arka kapagında küçük bir cizigi ve alt hoparlörde hafif bi çiziği var donanımsal hiçbir sorunu yoktur siyah renkli ve sorunsuzdur ciddi alıcılara resim gönderilir, kutusuyla birlikte gönderilecektir.
Satma sebebim: Ekran kartım yandı, bekleyen bir sürü iş var ekran kartı parasını çıkarmalıyım.
fiyatı: 200 tl
ikinci el replika iphone
11
●1.156
- 05-12-2012, 21:47:56
- 06-12-2012, 02:54:29280 tl sıfırı hocam 1.5 hafta oldu alalı çok az kullandım, gayet temiz.
- 08-12-2012, 18:26:57hocam kenanagkurtun sattıgı cihazdır;
Ürün Teknik Özellikleri:
RAM: 256 MB
CPU: ARMv6 compatible processor rev 7
EKRAN:320X480 Tazeleme hızı: 68.0
Dokunma Yogunluğu :160 dpi
Antatu Değerleri:
Total Score :2501
CPU: 434
GPU: 1621
RAM: 145
I/O : 301
gerisi burada https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html
