• 05-12-2012, 21:47:56
    #1
    1.5 hafta önce aldıgım replika iphone 4s'i satmaya karar verdim, telefon kenanagkurt'un sattığı telefondur, arka kapagında küçük bir cizigi ve alt hoparlörde hafif bi çiziği var donanımsal hiçbir sorunu yoktur siyah renkli ve sorunsuzdur ciddi alıcılara resim gönderilir, kutusuyla birlikte gönderilecektir.
    Satma sebebim: Ekran kartım yandı, bekleyen bir sürü iş var ekran kartı parasını çıkarmalıyım.

    fiyatı: 200 tl
  • 05-12-2012, 21:56:34
    #2
    sıfırı ne kadarki bunun ?
  • 05-12-2012, 22:08:16
    #3
    Sanırım arkadaş sıfırını 280-285 TL' ye satıyordu.
  • 06-12-2012, 02:54:29
    #4
    280 tl sıfırı hocam 1.5 hafta oldu alalı çok az kullandım, gayet temiz.
  • 08-12-2012, 09:40:01
    #5
    satış güncel
  • 08-12-2012, 15:17:26
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam işletim sistemi ne var bu cihazda
  • 08-12-2012, 18:26:57
    #7
    hocam kenanagkurtun sattıgı cihazdır;
    Ürün Teknik Özellikleri:

    RAM: 256 MB
    CPU: ARMv6 compatible processor rev 7
    EKRAN:320X480 Tazeleme hızı: 68.0
    Dokunma Yogunluğu :160 dpi

    Antatu Değerleri:
    Total Score :2501
    CPU: 434
    GPU: 1621
    RAM: 145
    I/O : 301

    gerisi burada https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html
  • 08-12-2012, 18:42:17
    #8
    Hocam ciddi anlamda bir indirim yaparsan alırım..
  • 08-12-2012, 20:20:00
    #9
    Kurumsal Backlink SEO
    200 tl ben alabilirim. sıfırı orada 280 olabilir ama r10 da bi çok konuda 250 tl satılıyor.