1.5 hafta önce aldıgım replika iphone 4s'i satmaya karar verdim, telefon kenanagkurt'un sattığı telefondur, arka kapagında küçük bir cizigi ve alt hoparlörde hafif bi çiziği var donanımsal hiçbir sorunu yoktur siyah renkli ve sorunsuzdur ciddi alıcılara resim gönderilir, kutusuyla birlikte gönderilecektir.
Satma sebebim: Ekran kartım yandı, bekleyen bir sürü iş var ekran kartı parasını çıkarmalıyım.

fiyatı: 200 tl