• 16-02-2026, 19:54:43
    #1
    Yeni telefona geçtiğim için yaklaşık 3 yıldır kullandığım cihazım boşa çıktı. Kenarda durup değer kaybedeceğine birinin işini görsün, nasiplensin diye satışa çıkarıyorum.
    Cihazın durumuyla ilgili her şeyi dürüstçe yazıyorum ki kimsenin aklında soru işareti kalmasın:
    • Ekran: Bir düşme sonucu ekranda fotoğraflarda net şekilde göreceğiniz çizgiler oluştu. Ancak dokunmatiğinde veya kullanımında hiçbir sorun yok, tıkır tıkır çalışıyor. True Tone var ama ekranın daha önce değişip değişmediğinden %100 emin değilim, alacak arkadaş ona göre değerlendirsin.
    • Pil: Şu an %100 görünüyor ama muhtemelen yazılımsal bir durumdur, gerçek rakam değildir diye tahmin ediyorum. Yine de şarjı fena gitmiyor, günü kurtarıyor.
    • Kozmetik/Donanım: 3 yıldır bende, ekran olayı dışında beni hiç üzmedi, donma kasma yapmaz.
    • Kutu/Belge: Kutusu mevcut. Faturası yok ancak aldığım telefoncunun verdiği fatura niyetine geçen kağıdı duruyor, onu da teslim edeceğim.
    Fiyat: İlan sitelerinde fiyat yazmak zorunlu olduğu için temsili olarak 8.000 TL yazdım. Yurt dışı (YD) cihazların 6.000 bandından başladığını düşünürsek bu rakam makul gibi geldi ama piyasadan çok uzak bir fiyat yazdıysam lütfen belirtin, güncellerim. Tekliflere açığım, usulünce altını üstünü konuşuruz.
    Yer: Kocaeli / Gebze içi elden görerek teslim alabilirsiniz.
    Alıcısına şimdiden hayırlı olsun.



  • 16-02-2026, 20:13:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    uygunsa 5.500₺ ye alabilirim
  • 16-02-2026, 20:14:43
    #3
    hasangonultas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygunsa 5.500₺ ye alabilirim
    hocam yurt dısı olanlar 6 dan baslıyor biraz dusuk olmadımı sızce
  • 16-02-2026, 20:17:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    karaytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yurt dısı olanlar 6 dan baslıyor biraz dusuk olmadımı sızce
    YD cihaz ama sağlam en azından amacım cihazınızı kötülemek değil Ekran ne zaman gider belli değil pili gün geçiriyor demişsiniz 13 kullanıyorum 13 gün geçirmiyor onun geçirmesi imkansız o yüzden pili değiştirmek gerekli faturası mevcut değil sadece elinizde kagıt parçası mevcut bunlar benim gördüğüm kısımlar bu yüzden bu fiyatı teklif vermek istedim uygun görürseniz arkadaşım var çayırovada elden aldırabilirim
  • 16-02-2026, 20:21:00
    #5
    hasangonultas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YD cihaz ama sağlam en azından amacım cihazınızı kötülemek değil Ekran ne zaman gider belli değil pili gün geçiriyor demişsiniz 13 kullanıyorum 13 gün geçirmiyor onun geçirmesi imkansız o yüzden pili değiştirmek gerekli faturası mevcut değil sadece elinizde kagıt parçası mevcut bunlar benim gördüğüm kısımlar bu yüzden bu fiyatı teklif vermek istedim uygun görürseniz arkadaşım var çayırovada elden aldırabilirim
    hocam en ucuz yurt dısı 6 dan baslıyor saglam degıl kı
  • 18-02-2026, 02:15:58
    #6
    yurtiçi mi hocam
  • 18-02-2026, 02:19:16
    #7
    drdiyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtiçi mi hocam
    evet hocam