Cihazın durumuyla ilgili her şeyi dürüstçe yazıyorum ki kimsenin aklında soru işareti kalmasın:
- Ekran: Bir düşme sonucu ekranda fotoğraflarda net şekilde göreceğiniz çizgiler oluştu. Ancak dokunmatiğinde veya kullanımında hiçbir sorun yok, tıkır tıkır çalışıyor. True Tone var ama ekranın daha önce değişip değişmediğinden %100 emin değilim, alacak arkadaş ona göre değerlendirsin.
- Pil: Şu an %100 görünüyor ama muhtemelen yazılımsal bir durumdur, gerçek rakam değildir diye tahmin ediyorum. Yine de şarjı fena gitmiyor, günü kurtarıyor.
- Kozmetik/Donanım: 3 yıldır bende, ekran olayı dışında beni hiç üzmedi, donma kasma yapmaz.
- Kutu/Belge: Kutusu mevcut. Faturası yok ancak aldığım telefoncunun verdiği fatura niyetine geçen kağıdı duruyor, onu da teslim edeceğim.
Yer: Kocaeli / Gebze içi elden görerek teslim alabilirsiniz.
Alıcısına şimdiden hayırlı olsun.



