karaytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yurt dısı olanlar 6 dan baslıyor biraz dusuk olmadımı sızce
YD cihaz ama sağlam en azından amacım cihazınızı kötülemek değil Ekran ne zaman gider belli değil pili gün geçiriyor demişsiniz 13 kullanıyorum 13 gün geçirmiyor onun geçirmesi imkansız o yüzden pili değiştirmek gerekli faturası mevcut değil sadece elinizde kagıt parçası mevcut bunlar benim gördüğüm kısımlar bu yüzden bu fiyatı teklif vermek istedim uygun görürseniz arkadaşım var çayırovada elden aldırabilirim