Cihazım sıfır ayarındadır en ufak kusuru yoktur. Görsellerden anlayabilirsiniz. 256gb hafıza vardır. 5g modelidir. 67 watt şarj aleti var. İmei kaydı yapılıdır. Fiyat son olarak 6k düşünüyorum. Kusurlu çizilmiş cihazlarla karıştırmayın ekranında jelatin sürekli duruyor ve kılıfı hiç çıkartmadım. Genelde 2-3 günde temizlerim. Satın alalı 2 ay belki olmuştur.
https://hizliresim.com/bmv4enh
https://hizliresim.com/c0bvojf
https://hizliresim.com/qsuwcdh
https://hizliresim.com/tda72iu
https://hizliresim.com/iao960q
https://hizliresim.com/jxan1at
Redmi Note 13 pro 5g
8
●598
- 08-11-2025, 00:33:40Hayırlısı olsun hocam nasip kısmetBERFSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2025, 00:40:06Takas düşünmüyorum. TeşekkürlerSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direnç attırmadım o yüzden sıfırlayınca gider.greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-11-2025, 00:57:01Direncsiz nasıl yaptiniz hocam malum telefonun içinden geciyorlardaLekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2025, 01:00:15Yazılımla atıyorlar hocam. Dirençte anakarta işlem yapılıyormuş.Yusuuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle