• 08-11-2025, 00:17:27
    #1
    Cihazım sıfır ayarındadır en ufak kusuru yoktur. Görsellerden anlayabilirsiniz. 256gb hafıza vardır. 5g modelidir. 67 watt şarj aleti var. İmei kaydı yapılıdır. Fiyat son olarak 6k düşünüyorum. Kusurlu çizilmiş cihazlarla karıştırmayın ekranında jelatin sürekli duruyor ve kılıfı hiç çıkartmadım. Genelde 2-3 günde temizlerim. Satın alalı 2 ay belki olmuştur.

    https://hizliresim.com/bmv4enh
    https://hizliresim.com/c0bvojf
    https://hizliresim.com/qsuwcdh
    https://hizliresim.com/tda72iu
    https://hizliresim.com/iao960q
    https://hizliresim.com/jxan1at
  • 08-11-2025, 00:32:51
    #2
    2 gün önce çok aradım da temiz bişi bulamadim. 12 pro 5g aldım. Nasip değilmiş iyi satislar hocam
  • 08-11-2025, 00:33:40
    #3
    BERFSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce çok aradım da temiz bişi bulamadim. 12 pro 5g aldım. Nasip değilmiş iyi satislar hocam
    Hayırlısı olsun hocam nasip kısmet
  • 08-11-2025, 00:38:13
    #4
    AirPods 3 orijinal kutulu + iPad 6.nesil ile takas düşünür müsünüz?
  • 08-11-2025, 00:38:38
    #5
    hocam telefonu sıfırlayınca imei kaydı falan gidiyor mu? bu işlere çok yabancı olduğum için soruyorum
  • 08-11-2025, 00:40:06
    #6
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AirPods 3 orijinal kutulu + iPad 6.nesil ile takas düşünür müsünüz?
    Takas düşünmüyorum. Teşekkürler

    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam telefonu sıfırlayınca imei kaydı falan gidiyor mu? bu işlere çok yabancı olduğum için soruyorum
    Direnç attırmadım o yüzden sıfırlayınca gider.
  • 08-11-2025, 00:57:01
    #7
    LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takas düşünmüyorum. Teşekkürler



    Direnç attırmadım o yüzden sıfırlayınca gider.
    Direncsiz nasıl yaptiniz hocam malum telefonun içinden geciyorlarda
  • 08-11-2025, 01:00:15
    #8
    Yusuuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direncsiz nasıl yaptiniz hocam malum telefonun içinden geciyorlarda
    Yazılımla atıyorlar hocam. Dirençte anakarta işlem yapılıyormuş.
  • 09-11-2025, 18:52:09
    #9
    satılık mı halen ?