LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takas düşünmüyorum. Teşekkürler



Direnç attırmadım o yüzden sıfırlayınca gider.
Direncsiz nasıl yaptiniz hocam malum telefonun içinden geciyorlarda