Merhaba arkadaşlar,
Nokia 6670 çalışan, şarj aleti olan telefon arıyorum. ELinde olan var mı? Varsa fiyat yazınız.
Nokia telefon arıyorum
4
●132
- 24-04-2025, 20:28:31Hocam askere gidiyorsunuz sandım da, doğum tarihini şimdi gördüm 😂pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2025, 12:58:322009 da gittim askere ben hocam. 460 gün yaptım geldimfiratcelikdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski bir telefonda aile fotoğrafları var. benzer bir telefon bulup backup ını atıp kurtarmaya çalışcaz. o yüzden lazım. sahibinden de var ama satıcı güvenli ödeme yapmadığı için güvenemedim. burada sorayım diye başlık açtım.
eski bir telefonda aile fotoğrafları var. benzer bir telefon bulup backup ını atıp kurtarmaya çalışcaz. o yüzden lazım. sahibinden de var ama satıcı güvenli ödeme yapmadığı için güvenemedim. burada sorayım diye başlık açtım.