Hocam askere gidiyorsunuz sandım da, doğum tarihini şimdi gördüm 😂
2009 da gittim askere ben hocam. 460 gün yaptım geldim

eski bir telefonda aile fotoğrafları var. benzer bir telefon bulup backup ını atıp kurtarmaya çalışcaz. o yüzden lazım. sahibinden de var ama satıcı güvenli ödeme yapmadığı için güvenemedim. burada sorayım diye başlık açtım.