• 08-02-2024, 00:15:32
    #1
    ÜRÜN AÇIK ARTTIRMADADIR.
    LİNK : https://www.r10.net/acik-artirma-ila...n-gidiyor.html



    Ekstra farem olduğu için eskisini satılığa koyuyorum.

    Geçen sene bu aylarda satın aldım, 1 sene oldu olmadı yani.

    Cihazla ilgili aklınızda ne varsa sorabilirsiniz, fakat bahsetmem gerekirse ;

    - Kronik bir sorun olan tavana yapışık pilin tutucusunda sıkıntı oldu sanırım, tabana değiyor. Sallayınca hissedebiliyorsunuz, oynarken hissettirmiyor.
    - Şarj göstergesi bazen sıkıntılı, örneğin 1 hafta %5 de kullandığımı biliyorum.
    ( Total şarjı günde 10 saat oynarken 1,5 hafta gidiyor. )

    Cihazın ekstraları ;

    - Orjinal skatezleri topluluk tarafından pek beğenilmediği için mouse u alır almaz cam skatez siparişi vermiştim. Aşağıda onun da ss i belirtiliyor.
    (Güncel fiyatı bu skatezin 1.600 TL kargo hariç )
    -Ayrıca bu skatezleri istemezseniz kendiniz başka skatez alabilirsiniz, veya yedek parça kısmındaki büyük skatezi kullanabilirsiniz fotoğrafta gözüken.

    - Yedek parça kısmını hiç açmadım.

    Cihaz Fiyatı : 2.150 TL
    (Yarın akşama nakit gerekli, fiyatta güncelleme yapabilirim teklif alınabilir)

    Ödeme almadan kargo yapamam, istediğiniz şekilde video çekebilirim. Görüntülü konuşmada istediğiniz hareketi yapabilirim fareyle.
    Veya İstanbuldaysanız ortak noktada buluşup sizinle test edebiliriz.

    Onun dışında, yazdığım şeyler belli, mause un durumu belli. İade kabul etmeyeceğim. Elektronik bir üründe iade kabul edemem.
    Sorabildiğiniz kadar soru sorabilirsiniz.
    Yazdığım şeyler haricinde bir sıkıntı olursa teslim aldığınız 24 saat içinde, hayhay tabi.

    Alıcı kargo ödemelidir, İstanbul içi elden teslim olabilir yakınsa.

    Cihazın fotoğrafları ;

















  • 08-02-2024, 16:06:26
    #2
    hocam mrb, satildi mi mouse
  • 08-02-2024, 16:12:01
    #3
    Ozzy_GeNDaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mrb, satildi mi mouse
    merhaba hayır.

    İletişim numaram : 0545 735 3681
  • 12-02-2024, 11:35:28
    #4
    - Şarj göstergesi bazen sıkıntılı, örneğin 1 hafta %5 de kullandığımı biliyorum.
    Bu sorun bende de vardı, Reddit'teki bir başlıkla çözmüştüm de unuttum çözümü. Çok saçma bir çözümü var ama önemli bir problem değil. Ben de de 55, 45, 35 gibi taklıyordu. Herhalde 5'leri seviyor
  • 12-02-2024, 17:10:48
    #5
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Şarj göstergesi bazen sıkıntılı, örneğin 1 hafta %5 de kullandığımı biliyorum.
    Bu sorun bende de vardı, Reddit'teki bir başlıkla çözmüştüm de unuttum çözümü. Çok saçma bir çözümü var ama önemli bir problem değil. Ben de de 55, 45, 35 gibi taklıyordu. Herhalde 5'leri seviyor
    olabilir hocam